Нумерологія на службі бізнесу: які назви і дата відкриття сприяють прибутку?

Нумерологія для бізнесу може стати справжньою провідною зіркою, яка багато зумовить в його прибутковості і долі в цілому. Які аспекти для цього мають найбільше значення і як зробити так, щоб вони виявилися сприятливими? Поговоримо про те, як нумерологія бізнесу рекомендує назвати фірму і якими повинні бути дати відкриття та основних віх діяльності.

Багато ділових людей перед створенням компанії, фірми не звертають уваги на нумерологічну вібрацію – ні її назви, ні дати початку її діяльності. І даремно, тому що так само, як і людина, організація, будучи окремою одиницею, піддається вібрації назви, яка складається з літер, що входять до його складу. І дуже добре, якщо вона гармонує з пропонованими компанією продуктами і послугами.

Однак для початку варто зауважити, що навіть найкраще, «правильне» значення чисел в нумерології в бізнесі не в змозі замінити ідей, плану, хорошого продукту або послуги, маркетингу і клієнтів. Але якщо дата створення компанії і її назва з точки зору цифрових закономірностей будуть підібрані грамотно, то це може стати ще одним фактором успіху підприємства.

Бізнес-назва не тільки має бути помітним і легко запам’ятовується – його потрібно правильно підібрати з точки зору нумерології. Невипадково найбільші компанії користуються допомогою фахівців в цій галузі знань, мають правильно підібране найменування і з’являються на світ в потрібний момент.

На замітку. Якщо копати ще глибше, то при підборі назви для бізнесу варто поглянути на нумерологический портрет майбутнього підприємця і дізнатися, чи є у бізнесу, яким він хоче зайнятися, шанси на успіх. Справа в тому, що часто буває так, що потенційна діяльність не завжди збігається з природними можливостями і талантами власника. Найчастіше він хоче просто заробляти і вирішує зайнятися бізнесом, який, на його думку, найбільш вигідний. На жаль, це створює невідповідність, дисбаланс – і проблеми.

Нікому не потрібно пояснювати, що назва організації є візитною карткою, його чує кожен, хто з нею так чи інакше контактує, і таким чином воно впливає на підсвідомість людей. Великі компанії та концерни добре про це знають, тому створені ними назви продуктів ніколи не бувають справою випадку. Кожна буква в найменуваннях має певне значення для визначення потенціалу фірми і вказує на основні риси підприємства.

Найбільш бажані з точки нумерології для бізнесу цифри назви це 1, 3, 8. Проте в разі якщо сума вібрацій становить одиницю, виникає проблема, тому що важко погодити її з іншими елементами так, щоб підприємство мало сприятливу долю.

Нумерологія бізнесу: назва + дата = доля компанії

Основна мета відкриття бізнесу – це заробляння грошей, тому свою діяльність необхідно підтримати числами, які ведуть до примноження матеріальних благ. Як підказує нумерологія для бізнесу, цифри прибутку – це, перш за все, 8, 3 і 1 (про це вже йшлося трохи вище). Що саме, які параметри повинні мати такі числові вібрації?

З нумерологической точки зору головне – це вібрація назви компанії і дата початку діяльності підприємства.

Звичайно, є й інші, менш значущі, фактори, Наприклад, потрібно розглядати нумерологічні портрети співробітників.

Правильний підбір назви і дати заснування компанії не такий простий, як може здатися на перший погляд, але можливий. Вибір всіх елементів не гарантує на 100% благополуччя, тому що не завжди буває так, що 8 завжди і всюди означає успіх, а 7 – поразка. Навіть самий вдалий вибір найменування не забезпечить прибутку, якщо власник і співробітники не присвячують себе цьому проекту належним чином. Вібрація, що виникає з дня закладки фірми, буде підтримувати її або, навпаки, послаблювати. Якщо вона не обрана правильно, то господар бізнесу буде стикатися з додатковими складнощами, а його корисна діяльність буде давати менший ефект. Іноді вбрання назва настільки погано, що фіаско є тільки питанням часу, незважаючи на те, що спочатку здавалося, ніби справа пішла просто відмінно. Таким чином, нумерологія відкриття бізнесу, вибір відповідного назви – це не розвага, оскільки все це може впливати на питання подальшої долі підприємства.

Перед вибором слід добре обміркувати, чого ви хочете від бізнесу, які його характеристики хотіли б зменшити, а які – помножити. Адже найменування фірми приверне конкретних людей з конкретними цілями. Крім того, важливо, щоб співробітники компанії взаємодіяли з ним.

Що потрібно взяти до уваги? З точки зору розрахунку досліджуються акти державної реєстрації, інші офіційні документи, в яких відображається повна назва підприємства ІП або юридичної особи. Однак вкорочене назва, яка функціонує в свідомості клієнтів (тобто без прізвища і імені власника, всіх «ВАТ» і ін.) Теж має величезне значення.

Нумерологія для бізнесу: як назвати фірму

Як розрахувати назва компанії і, відповідно, як назвати бізнес? Нумерологія наказує спочатку вирахувати суму всіх букв. Їх цифрове значення наведено нижче.

  • а, і, з, ь – 1
  • б, й, т, и – 2
  • в, до, у, ь – 3
  • г, л, ф, е – 4
  • д, м, х, у – 5
  • е, н, ц, я – 6
  • е, о, ч – 7
  • ж, п, ш – 8
  • з, р, щ – 9

Голосні і приголосні

«Душа» компанії – це сума голосних. Все нематеріальне укладено саме в такому вигляді букв. Це приховані можливості для розвитку, творчі активи. «Тіло» фірми – це сума приголосних. Згодні – це те, як ваша компанія сприймається іншими.

Показовим прикладом того, як відкриття бізнесу «курирує» нумерологія, є та обставина, що назва всім відомого напою «Кока-кола» була створена американцем, які знають закони цифрових вібрацій. Воно містить цілих чотири трійки, які означають розваги, спілкування, популярність, в той час як кількість згодних і гласних дає вісімку – вібрацію, яка приносить успіх і гроші (більше про це число читайте нижче). Прикладів підібраних таким чином назв чимало.

  • COCA COLA – 3 + 6 + 3 + 1 + 3 + 6 + 3 + 1 = 26 = 2 + 6 = 8
  • BMW – 2 + 4 + 5 = 11
  • AUDI – 1 + 3 + 4 + 9 = 17 = 1 + 7 = 8
  • HEINEKEN – 8 + 5 + 9 + 5 + 5 + 2 + 5 + 5 = 44
  • PEPSI – 11
  • GOOGLE.COM- 11
  • FACEBOOK.COM – 44

Нумерологія бізнесу за датою початку діяльності

День реєстрації фірми або дата виведення продукту на ринок для підприємства є тим же самим, що день народження для людини. Щоб її порахувати, потрібно скласти день, місяць і рік. Наприклад, 10.07.2018 = 1 + 7 + 2 + 1 + 7 = 18 = 9

На замітку. Додатково фахівці, як і в разі дня народження людини, можуть розрахувати так звані піки, завдяки чому ви отримаєте більш детальну інформацію про свою компанію, її можливості та складнощі, з якими вона може зіткнутися.

Якщо буде вибрано правильну назву і фірма стартувала в потрібний момент, облік нумерології виявиться корисним не тільки для дати відкриття бізнесу – в процесі подальшого розвитку стоїть як і раніше звертати увагу на дні – наприклад, якщо ви плануєте брати кредити на розвиток і т.д. (Тоді потрібно приділяти увагу датою складання документа).

Якщо гроші благополучно отримано і стоїть завдання випустити на ринок новий продукт, то його назва теж треба підбирати так, щоб він приносив прибуток. Важливий і момент виведення «в люди» продукту або послуги. Все те ж саме стосується і реклами. Так, якщо ви розмістите рекламу своєї фірми або продукту в день з вібрацією 9, то можна не розраховувати на особливий ефект, тому що 9 – це початок кінця.

Крім вибору назви для компанії і планування дня і відкриття варто звернути увагу і на вібрацію закладу, в якому має бути вести бізнес. Вона розраховується так само, як і для житлового будинку – прочитати про це ви можете тут.

Нумерологія: що означає число бізнесу – значення окремих цифр

Бізнес-нумерологія: цифра 1

Число 1 буде ідеальним для фірми, яка хоче вивести на ринок нестандартні, інноваційні продукти або послуги, мріє реалізувати ідеї, які ніколи не пропонувалися жодної з компаній. Одиниця пов’язана з новаціями, авангардом, новими технологіями. Така вібрація буде підтримувати динамічну і пробивну організацію, яка працює, наприклад, у сфері продажів, консалтингу, послуг, особливо якщо буде грунтуватися на новаторських рішеннях.

Число 1 несе з собою значну силу і енергію, означає успіх, початок всього, первопроходство, а також браваду. Добре підійде для індивідуальної підприємницької діяльності, в якій саме власник є найбільш важливою ланкою.

Бізнес-нумерологія: цифра 2

Вважається, що число 2 – не дуже вигідна цифрова вібрація для діяльності типового бізнесу. Це енергія спокійна, малодинамічними, націлена, в першу чергу, на співпрацю. На противагу одиниці ця цифра не означає лідерства та впровадження інноваційних ідей. З іншого боку, двійка – це взаємодія, партнерство, тому з саме такої точки зору теж добре підходить для компаній, хоча і не принесе приголомшливих прибутків.

Це вібрація стабільна і спокійна. Вона підійде всюди, де дуже важливий контакт з людьми, однак на великі фінансові успіхи, як уже говорилося, розраховувати не варто. Таке нумерологическое число бізнесу буде добре для приватного дитячого садка, пральні, пекарні, медичного центру, якогось фонду, консультації, тобто місця, де особливо важливі міжособистісні контакти. Однак не слід розраховувати на великий суспільний резонанс діяльності такої організації, так як двійка сприяє, скоріше, тиші і спокою, забезпечує відсутність гучних скандалів, неприємних ситуацій, що можуть призвести втратою репутації. Проте, часто вважається, що це не дуже вигідна для бізнесу вібрація ще й тому, що вона обіцяє чимало внутрішніх проблем – зокрема, емоційних, особистих – серед самих співробітників компанії.

Бізнес-нумерологія: цифра 3

Вібрація 3 сприяє діяльності розважальної, пов’язаної з мистецтвом і комунікацією. Вона буде ідеальною для пабу, бару, радіо, телекомпанії. Число 3 пов’язано з творчістю і красою, тому може виправдати себе в перукарні або салоні краси. Вважається дуже щасливим, динамічним і веселим, але, як попереджає нумерологія, 3 для назви бізнесу може бути погана тим, що загрожує надмірним «розсіюванням» енергії і екстравагантністю, які доречні далеко не скрізь.

Число 3 привертає щасливі події, сприятливі обставини і можливості. Це як раз трійка робить так, що ми знайомимося з потрібними людьми в потрібному місці і в потрібний час.

Вона буде ідеальною для готелю, мотелю, розважального центру, газети, видавництва, бізнесу, пов’язаного з мистецтвом, наприклад, художньої галереї або рекламного агентства, проектної організації – всюди, де важливі контакти з людьми, краса, творчість, творення.

Бізнес-нумерологія: цифра 4

Нумерологическая четвірка – це синонім працьовитості, систематичності і відповідальності, тому ідеально підходить для компаній, в діяльності яких важливі детальні і трудомісткі, що займають тривалий час дії. Це цифрова вібрація солідна, однак досить важка, оскільки їй не вистачає динаміки, винахідливості, польоту фантазії і, перш за все, такої важливої ??для бізнесу гнучкості. Вона виправдає себе, головним чином, там, де найважливішу роль відіграють традиції і міцний фундамент.

Прибуток у компанії з вібрацією 4 з’явиться тільки після копіткої, напруженої, наполегливої ??систематичної роботи, при послідовній побудові стабільності.

Вважається, що вібрація четвірки ідеально підходить для бізнесу, де необхідно створювати міцні основи, де важлива систематична робота, наприклад, для будівельної компанії. Четвірка – це також лояльність, передбачуваність, тому така вібрація буде хороша для бухгалтерської компанії, охоронного підприємства, пекарні, швейної майстерні.

Бізнес-нумерологія: цифра 5

П’ятірка означає рух, зміна і навіть плутанину, тому в компанії з вібрацією 5 буде постійно щось відбуватися. Це число виправдає себе там, де потрібне прийняття швидких рішень і потрібні часті зміни. У такій компанії справа може доходити до частих непорозумінь і конфліктів. П’ятірка привертає несподівані події, а також самих різних людей. Нумерологія чисел в бізнесі підказує, що це цфіра пізнання через досвід, і таким чином вона може внести трохи хаосу в діяльність фірми. Бізнес з вібрацією 5 – це безліч ідей, змін і, отже, величезна гнучкість.

Це число рухливе, воно не любить рутини. Підходить така цифра для бізнесу там, де важливі мінливість, процеси пізнання, наприклад, в разі туристичного агентства, рекламного агентства, проектного бюро.

Бізнес-нумерологія: цифра 6

Шістка – це число гармонії, турботи, сім’ї, будинку. Це гарне число для готелю, школи (особливо початковій), дитячих садків і ясел, кабінетів психологів, компаній, які хочуть виробляти домашню побутову техніку. Сімейні компанії з вібрацією 6 розвиватимуться добре і збільшувати свої доходи. Чи виправдає така вібрація себе і там, де важливі гармонія, естетичне почуття і хороший смак, тобто в салоні краси, перукарні, галереї, проектному бюро, в фірмі, яка займається виробництвом декорацій, прикрасою приміщень і т.п.

Мінусом є те, що в компанії, що знаходиться під заступництвом нумерологической шістки, щось буде йти один раз краще, іншим разом – гірше, тобто «залізної» стабільності годі й чекати. Але зате вона дуже добре сприймається людьми, її, як правило, люблять, але ж це теж дуже важливий фактор успіху.

Бізнес-нумерологія: цифра 7

Вібрація 7 – це мудрість, аналітичність, розум, елегантність, незалежність. Це число рекомендується зазвичай фірмам, які хочуть виробляти вишукані, елегантні, елітні продукти – так звані продукти з верхньої полиці, високого класу. Вона виправдає себе в літературній, в науково-дослідній, терапевтичної діяльності, а також в будь-якому вузькоспеціалізованому лікуванні. 7 – це, перш за все, знання і професіоналізм. Співробітники організації з такою вібрацією повинні постійно підвищувати свою кваліфікацію.

Часто вважається, що Нумерологическая сімка не вигідна для будь-якої компанії, тому що її долею стане ізоляція, її не буде занадто добре видно серед інших. Але це не завжди і потрібно. Наприклад, число 7, пов’язане з пізнанням і наукою, може бути хорошою цифрової вібрацією для закладу, де розробляють щось не для широких мас.

Сімка принесе спокій, але не гарантує пристойних грошей – хіба що вони, скоріше, будуть «побічним ефектом» діяльності компанії, а не основною метою.

Бізнес-нумерологія: цифра 8

Число 8 вважається вібрацією, типовою для бізнесу, приносить великі прибутки і успіх. Нумерологическая 8 – це амбіції, войовничість, завзятість, підприємливість, налаштованість на матерію, відвага.

Це солідна і надійна цифра, яка підходить, перш за все, для великих компаній. Вона забезпечує розвиток, поштовх вперед і хорошу організацію. Власник бізнесу з вібрацією 8 не повинен побоюватися змін, тому що вони будуть лише вести його по шляху розвитку.

Це цифрова вібрація, яка підійде і для банку, великого концерну, агентства нерухомості, компанії, націленої на масове виробництво чого-небудь. Більшість компаній світового масштабу користуються саме вібрацією 8. Але, вибираючи її, необхідно зважати на суттєвими витратами, величезними фінансовими інвестиціями, а також мати сміливий, навіть зухвалий, бізнес-план. На жаль, часто 8 приносить скандали, афери і шахрайство.

Бізнес-нумерологія: цифра 9

Число 9 – це вібрації закінчення, тому вона може говорити про швидке закриття фірми. 9 – це, перш за все, гуманітарна орієнтація, зосередженість на інших людях, благодійна діяльність, милосердя, альтруїзм. Компанія з такою вібрацією не принесе прибутку – лише задоволення і вдячність за виконану роботу.

Якщо нумерологія бізнесу саме така, то потрібно буде постійно вкладати зароблені гроші і ще й доповідати свої. Це компанія, орієнтована не так на прибуток, а на допомогу іншим – вельми сумнівний орієнтир для бізнесу.